عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










دل من یه عمری تنها بودی، آخرشم تو تنهایی می میری
هرجا میری یه بغضی تو گلوته، به این میگن عاقبت اسیری
دل من سنگ صبورم شدی، یه روز خوش تو زندگی ندیدی
همه رسیدن به خواسته هاشون، تو هم به این نخواسته هات رسیدی
زمونه خواست بمیره این دل من
دست غمو بگیره این دل من
دنیا به این بزرگیه ولی حیف
تو سینه ام اسیره این دل من
دل من بگو گناهت چی بود، که این روزا هی داری بد میاری
تو لاک تنهایی بازم تو رفتی، حوصله ی هیچ کسیو نداری
هرچی می خونم همش از غم میگم
از این دل شکسته بازم میگم
تموم دلتنگی و غصه هامو
با گریه هام از ته قلبم میگم 



نظرات شما عزیزان:

یوسف
ساعت9:32---3 اسفند 1391
سلام ارمین جونووبلاگت خیلی باهال بود.مرسی

سحر
ساعت10:42---28 آبان 1390
آهم که هزار شعله در بر دارد /صدسلسله کوه را زجابردارد/من رعد میترسم اگر آه کشم/سرتاسرآسمان ترک بردارد
پاسخ:vaaay mamnon kheili ghashang bod :)


نیلوفر
ساعت9:54---28 آبان 1390
میان بازها، یک باز تنهاست

در اوج قله بی آواز تنهاست

کبوتر با کبوتر هم غریب است

کبوتر با کبوتر ،باز تنهاست
پاسخ:mamnon kheili ghashang bod


نیلوفر
ساعت9:53---28 آبان 1390
سلام داداشی خوبی؟

خوشحالم که دوباره آپ کردی...

افرینپاسخ:salam.behtaram tanx:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br